Ko je to digitalni antropolog?

Ko je to digitalni antropolog?

 

Da, da, proučavanje tvitera, snep-četa, fejzbuka, pinteresta, vajbera, instagrama, ko i koliko koristi mobilne aplikacije i slično, je postalo jako traženo zanimanje.

Internet je postao sastavni deo naših života. Putem Interneta i informacionih tehnologija radimo, komuniciramo, učimo, igramo se, kupujemo, prodajemo... Digitalna antropologija ili virtuelna antropologija predstavlja proučavanje odnosa između ljudi i tehnologije. Ova nauka ima veliki značaj u današnje vreme kada je sadržaj koji korisnik vidi na Internetu apsolutno zavisi od njihovih svakodnevnih navika u pretraživanju, kada online zajednice imaju sve veću moć i uticaj, a društvene mreže pružaju sve više informacija iz našeg ličnog života.

Digitalna antropologija postaje vodeća disciplina u obuci istraživača u društvenim i kulturnim dimenzijama informacionih tehnologija i digitalnih medija.

Upravo zato i vodeće kompanije koje se bave informacionim tehnologijama i marketingom, polako uvode poziciju: digitalni antropolog.

Digitalni antrpolog/škinja najčešće radi u kompanijama koje se bave telekomunikacijama, informacionim tehnologijama i medijima, istraživanjem tržišta, institutima.. Opis posla se širi sa razvojem informacionih tehnologija i danas podrazumeva sve od istraživanja tržišta, virtuelne komunikacije i analize na osnovu virtuelnih podataka do ispitivanja i stvaranja digitalnih subkultura i osmišljavanja virtuelnih fokus grupa.

Zato ako te interesuju društvene nauke, kritičko razmišljanje, istraživanja, a ujedno super koristiš digitalnu tehnologiju, društvene mreže, možda je ovo pravo zanimanje za tebe.

Digitalni antropolog je odlično zanimanje za sve one koje privlače društvene nauke i digitalne tehnologije, jer predstavlja savršenu tačku njihovog preklapanja..

Više informacija pogledati OVDE 

EU flag
Rad portala BOŠ Karijera podržava Evropska unija u okviru programa „Evropa za građane i građanke“.