Baza zanimanja

Internet marketing menadžer/ka

Planira, usmerava i koordinara strategije nastupa na različitim društvenim platformama u cilju uspešnog plasiranja proizvoda ili usluga. Kontroliše posećenost sajtova i naloga za koje je zadužen, vrši analizu korisnika i planira nove ili unapređuje postojeće aktivnosti u skladu sa potrebama, željama i interesovanjima ciljanih društvenih grupa.
Privatna firma za internet marketing.
Gimnazija
Usavršavanje rada na računaru i znanja stranih jezika.
Veb menadžment u manjoj firmi, menadžment projekata u studentskoj ili nevladinoj organizaciji.
do 6 meseci
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Kreativno razmišljanje
  • Komunikativnost
  • Radoznalost
Radno vreme je feksibilno. Moguć je rad na daljinu.
U ovom poslu često nedostaje jasan fokus i radni zadaci mogu biti nejasno podeljeni.
Kako je ovo relativno novo zanimanje na našem tržištu, osobe koje se danas njime bave uglavnom su stekle obrazovanje samostalno i nezavisno od visokoškolske ustanove. Ipak, u novije vreme postoje obrazovni profili koji pružaju potrebne veštine i znanja.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.