Baza zanimanja

Menadžer/ka proizvoda

Menadžeri proizvoda su zaduženi za specijalizovano upravljanje svim aktivnostima vezanim za neki proizvod. Zbog organizacije izvršenja radnih zadataka Product menadžeri planiraju rad službi kojima upravljaju u skladu s definisanom strategijom poslovanja. Predlažu godišnje i mesečne planove rada u kojima predviđaju potrebne aktivnosti i resurse. Prilikom ostvarenja tih planova raspoređuju radne zadatke.



Odgovornosti menadžera proizvoda: organizacija i koordiniranje izvršenja radnih zadataka, nadgledanje sprovođenja zadataka, motivisanje zaposlenih, kontinuirano praćenje zakonskih propisa u području odgovornosti, uočavanje novih trendova razvoja proizvoda, prilagođavanje poslovne i razvojne politike preduzeća trendovima proizvoda
privatne radnje, kompanije, prodavnice...
Seminari u vezi veštine komunikacije i javnog nastupa, znanje o menadžmentu.
Stručna praksa
od 1 do 2 godine
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Pregovaračke
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Administrativne
  • Organizacione
  • Kreativno razmišljanje
  • Analitičko razmišljanje
  • Timski rad
  • Komunikativnost
  • Energičnost
  • Druželjubivost
  • Radoznalost
  • Fleksibilnost
Dinamičan posao koji mogućava puno kontakata.
,
Čest je prekovremeni rad.
,
Ovim poslom se mogu baviti oni koji su završili Fakultet organizacionih nauka ili neki srodni fakultet na kojem je osoba učila o menadžmentu.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.