Baza zanimanja

Digitalni antropolog/antropološkinja

Proučava odnos između ljudi i tehnologije, kvantitativno i kvalitativno istražuje svakodnevne navike u korišćenju društvenih mreža (fejsbuka, tvitera, instagrama), uticaj online zajednice, kao i različitih mobilnih aplikacija. Digitalni antropolog omogućava korisnicima mreža da lakše iskoriste pun potencijal Interneta.
Telekomunikacije, informacione tehnologije i mediji, agencije za istraživanje tržišta, marketinške agencije, instituti
Gimnazija
poznavanje društvenih mreža i informacionih tehnologija
od 500 do 600 evra
rad na društvenim i komercijalnim istraživanjima
od 1 do 2 godine
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Istraživačke
  • Kreativno razmišljanje
  • Komunikativnost
  • Misaonost
  • Radoznalost
Posao je izuzetno kreativan i zanimljiv, omogućava nova i uzbudljiva saznanja o funkcionisanju i običajima ljudi na internetu.
Nesigurna situacija na tržištu rada i trenutno slaba potražnja za ovim zanimanjem
Predviđanja su da će ovo zanimanje imati sve veću popularnost
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.