Baza zanimanja

Brend menadžer/ka

Organizacija i sprovođenje kampanja i događaja za javnost, plasiranja poruka i informacija javnosti, koordinacija dizajna i produkcije idejnih rešenja, kontrola poruka, informacija i kampanja kroz sve interne i eksterne medije, saradnja sa marketinškim i medijskim kućama, kontrola marketing budžeta, definisanje i primena marketing strategije, redovni monitoring kampanja i analiza marketinških i prodajnih aktivnosti konkurencije, predlaganje novih aktivnosti i sistema za unapređenje rada.
Sve ovo brend menadžer/ka radi kako bi stvorio/la određenu sliku i poziciju svog brenda u očima svoje ciljne grupe i na taj način ih privukao/la.
Domaće i inostrane kompanije, korporacije, manje organizacije i objekti različitih namena.
Osim praktičnog iskustva, organizacionih i komunikacionih veština, od vas se očekuje da odlično poznajete engleski jezik i MS Office paket, potom posedujete vozačku dozvolu B kategorije.
Obavezno iskustvo u oblasti marketinga.
od 1 do 2 godine
do 60 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Liderske (veštine vođstva)
  • Pregovaračke
  • Organizacione
  • Kreativno razmišljanje
  • Analitičko razmišljanje
  • Veština rada pod pritiskom
  • Timski rad
  • Menadžment novca
  • Komunikativnost
  • Energičnost
  • Druželjubivost
  • Skoncentrisanost
  • Radoznalost
  • Fleksibilnost
  • Manipulativnost
Posao je veoma dinamičan i kreativan. Radi se u timu, pri čemu vam ideje vaših kolega mogu biti od velike pomoći. Za uspeh u ovom poslu neophodno je da pratite trendove tržišta.
Ovaj posao može biti veoma naporan i stresan, jer ste veoma često pritisnuti rokovima za izvršenje određenog posla. Takođe je i veoma odgovoran, jer uspešnost kampanje velikim delom zavisi od vas i vašeg rada.
Radni uslovi:
Brend menadžeri imaju izuzetno dinamičan posao. Rade u kancelarijama, ali dosta vremena provode i na terenu s obzirom da se bave i istraživanjem tržišta za svoj brend, analizom prodaje, razvojem i unapređenjem odnosa sa kupcima, identifikacijom novih kupaca, realizacijom zadatih planova.
Poželjne kvalifikacije i osobine:
Organizatorske sposobnosti, logičko i inovativno razmišljanje su više nego poželjene osobine za ovo zanimanje uz znanje jednog svetskog jezika (najčešće engleskog ili nemačkog). Ispunjavanje obaveza u zadatom roku i spremnost na timski rad je osnovna crta ovog zanimanja. Za obavljanje ovog posla bitno je usavršavanje na koji se bave brend menadžmentom – oni su bitni kako bi menadžer bio u toku sa novim trendovima.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.