Baza zanimanja

Dizajner/ka multimedija

Stvaranje sistema vizuelnih i audio medija i komunikacija, dizajniranje pojedinih medija, definicija poruka (poznatiji kao Copywriter) i obezbeđivanje komunikacije širokog spektra prostiranja i dejstva na ljude i poslovni svet. Veb dizajn, dizajniranje igara, digitalni video, digitalni audio, animacija itd.
Firma za izradu veb sajtova, mediji, multimedijalni studiji, razne organizacije
rad na računarskim programima za animaciju i trodimenzionalnu animaciju
volontiranje, praksa, asistent dizajnera multimedija
do 6 meseci
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Kreativno razmišljanje
  • Udubljenost
  • Fleksibilnost
Multimediji su nova oblast dizajna, koja se razvija i poprima izuzetno značajne dimenzije u sistemu komunikacija u celom svetu. Otuda i dobra perspektiva za zapošljavanje dizajnera ovog profila svuda u svetu. Posao podrazumeva stalno usavršavanje.
Zahteva se velika predanost radu, postoji vezanost uz definisane rokove, često se na poslu ostaju duže ili radi od kuće.
U Srbiji je formalno obrazovanje kod multimedijalnih dizajnera mnogo manje važno od praktičnih znanja i veština. Uglavnom se traži VI i VII stepen stručne spreme, bitno je znanje rada na računaru i engleskog jezika.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.