Baza zanimanja

Komunikolog / komunikološkinja

Podrazumeva primenu različitih alata u kreiranju komunikacije – izgovorena i pisana reč, fotografija, video zapis, muzika, scenski pokret. Reč je o primeni različitih "alata" koji mogu poslužiti kao kanal putem kojeg će poruka stići do svog cilja. Poslovi obuhvataju i analizu medijske scene i medijskih sadrzaja, donošenje zaključaka na osnovu koji se osmišljavaju načini za unapređivanje postojećih kanala komunikacije i razvoj novih.
Službama za odnose sa javnošću, PR agencijama.
Gimnazija, društveno-jezički smer
Seminari o javnom nastupu, studijska putovanja, usavršavanje jezika, program dodiplomskih naprednih studija BOS-a.
od 500 do 600 evra
Promoter, PR menadžer, novinar.
od 1 do 2 godine
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Istraživačke
  • Kreativno razmišljanje
  • Analitičko razmišljanje
  • Timski rad
  • Komunikativnost
  • Energičnost
  • Skoncentrisanost
  • Udubljenost
  • Radoznalost
  • Savesnost, odgovoronost
  • Fleksibilnost
Zanimanje je dinamično, zahteva kreativnost i spremnost za razvoj novih ideja i prekoračenje poznatih granica.

Izloženost stresu, moguć otežan rad sa klijentima.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.