Baza zanimanja
Menadžer/ka za upravljanje kvalitetom
Upravljanje kvalitetom postaje jedan od najvažnijih zadataka savremenog menadžmenta. Sastav upravljanja kvalitetom znači stvaranje što boljih odnosa prema, s jedne, "ulazne" strane, dobavljaču, te s druge, "izlazne" strane prema kupcu, a postoji i treća strana - odnos prema zaposlenom, gde se upravljanje kvalitetom prepliće s upravljanjem kreativnošću. Posao menadžera za upravljanje kvalitetom je vrlo zahtevan i odgovoran posao, pa su iz tog razloga često izloženi stresovima. Koriste savremene alate na računarima, u cilju kreiranja, ostvarivanja i kontrole ispunjenja sopstvenog plana ili plana kompanije... Njihovo radno mesto ima perspektivu stručnog razvoja i mogućnost upoznavanja najviših svetskih dostignuća u oblasti obezbeđenja kvaliteta unutar neke multinacionalne kompanije i/ili u drugim vodećim svetskim firmama…
Radi se u kancelariji, ali se zbog prirode posla putuje na sastanke sa dobavljačima, kupcima, partnerima, itd. Računar se koristi neprestano, uz upotrebu najsavremenijih softvera i alatki radi kreiranja i kontrole ispunjenja sopstvenih ciljeva, ali i ciljeva kompanije.
Odgovornosti menadžera za upravljanje kvalitetom: usavršavanje na kursevima i seminarima, kreiranje plana kompanije, ostvarivanje plana, kontrola ispunjenja plana.
Radi se u kancelariji, ali se zbog prirode posla putuje na sastanke sa dobavljačima, kupcima, partnerima, itd. Računar se koristi neprestano, uz upotrebu najsavremenijih softvera i alatki radi kreiranja i kontrole ispunjenja sopstvenih ciljeva, ali i ciljeva kompanije.
Odgovornosti menadžera za upravljanje kvalitetom: usavršavanje na kursevima i seminarima, kreiranje plana kompanije, ostvarivanje plana, kontrola ispunjenja plana.
Industrijskom sektoru, privatnom preduzeću za proizvodnju ili trgovinu na veliko, bankama, javnim preduzećima (u zdravstvu, obrazovanju i slično), ustanovama javne uprave itd.
Kursevi u oblasti kontrole kvaliteta. Konstantno usavršavanje je neophodno i neizbežno zbog stalnog kontakta sa najnovijim dostignućima u oblasti kontrole kvaliteta.
Prethodno iskustvo je poželjno, a ponekad je neophodno iskustvo u marketingu ili menadžmentu.
od 6 meseci do 1 godine
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
- Liderske (veštine vođstva)
- Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
- Administrativne
- Organizacione
- Analitičko razmišljanje
- Komunikativnost
- Druželjubivost
- Skoncentrisanost
- Savesnost, odgovoronost
- Fleksibilnost
Kreativan posao, zanimljiv i dinamičan.
Zbog povećane odgovornosti, čest je prekovremeni rad.
Veštine i osobine koje bi trebalo da ima menadžer za upravljanje kvalitetom: radno iskustvo u oblasti marketinga i upravljanja, dinamičnost, ambicioznost, preciznost i istrajnost, znanje rada na računaru, veštine organizacije, prezentacije, liderstva i PR-a, literarne sposobnosti, znanje engleskog jezika, vozačka dozvola B kategorije.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.