Baza zanimanja
Menadžer/ka u turizmu
Prodaja turističkih aranžmana, uspostavljanje odnosa i saradnja sa turističkim agencijama, predstavljanje agencije u poslovnici i van nje, upravljanje poslovnicom
Turističkim agencijama, turističkim organizacijama na nivou grada
- Fakultet za turistički i hotelijerski menadžment (Univerzitet Singidunum)
- Fakultet poslovne ekonomije (Univerzitet Educons)
- Fakultet za menadžment - FM (Metropolitan univerzitet)
- Ekonomski fakultet (Univerzitet u Beogradu)
- Akademija strukovnih studija Južna Srbija, odsek za poslovne studije Leskovac (Visoka škola strukovnih studija, Leskovac)
- Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad (Visoka škola strukovnih studija, Novi Sad)
- Visoka poslovno-tehnička škola strukovnih studija Užice (Visoka škola strukovnih studija, Užice)
- Visoka turistička škola strukovnih studija u Beogradu (Visoka škola strukovnih studija, Beograd)
Usavršavanje znanja stranih jezika
od 500 do 600 evra
Da bi se došlo do ove pozicije neophodno je imati prethodno iskustvo u oblasti turizma (prodavac aranžmana, turistički vodič, informator, praktikant)
od 2 do 3 godine
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
- Liderske (veštine vođstva)
- Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
- Administrativne
- Organizacione
- Analitičko razmišljanje
- Trgovačke
- Veština rada pod pritiskom
- Menadžment novca
- Komunikativnost
- Energičnost
- Radoznalost
- Savesnost, odgovoronost
Osoba ovog stručnog profila ima priliku da dosta putuje i upoznaje nove kulture. Posao je veoma dinamične prirode.
Obavljanje posla menadžera/ke u turizmu je često stresno i zahteva prekovremeni rad.
U ovom poslu nema mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.