Baza zanimanja

Brend menadžer/ka

Organizacija i sprovođenje kampanja i događaja, plasiranja poruka i informacija, koordinacija dizajna i produkcije idejnih rešenja, kontrola poruka, informacija i kampanja kroz sve interne i eksterne medije, saradnja sa marketinškim i medijskim kućama, kontrola marketing budžeta, definisanje i implementacija marketing strategije, redovni monitoring kampanja i analiza marketinških i prodajnih aktivnosti konkurencije, predlaganje novih aktivnosti i sistema za unapređenje rada.

Domaće i inostrane kompanije
Osim praktičnog iskustva, organizacionih i komunikacionih veština, od vas se očekuje da odlično poznajete engleski jezik i MS Office paket, potom posedujete vozačku dozvolu B kategorije.

od 700 do 800 evra
Obavezno iskustvo u oblasti marketinga.

od 1 do 2 godine
do 60 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Organizacione
  • Kreativno razmišljanje
  • Veština rada pod pritiskom
  • Timski rad
  • Komunikativnost
  • Energičnost
  • Skoncentrisanost
  • Fleksibilnost
Posao je veoma dinamičan i kreativan. Radi se u timu, pri čemu vam ideje vaših kolega mogu biti od velike pomoći. Za uspeh u ovom poslu neophodno je da pratite trendove tržišta.

Ovaj posao može biti veoma naporan i stresan, jer ste veoma često pritisnuti rokovima za izvršenje određenog posla. Takođe je i veoma odgovoran, jer uspešnost kampanje velikim delom zavisi od vas i vašeg rada.

U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.