Baza zanimanja

Digital Content Analyst (Analitičar digitalnog sadržaja)

Osoba koja se bavi ovim zanimanjem obavlja zadatke koji su vezani za analizu protoka sadržaja na internetu kao i analizu internet okruženja. Dobro sprovedene analize omogućavaju donošenje poslovnih odluka u vezi sa marketingom i sadržaje, koje su zasnovane na dobijenim podacima.
IT kompanije, marketinške agencije
Poželjni su dodatni kursevi i obuke u vezi sa digitalnim marketingom i SEO (Search engine optimization)
Novinarski rad i rad u marketingu
od 6 meseci do 1 godine
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Organizacione
  • Istraživačke
  • Analitičko razmišljanje
  • Misaonost
  • Skoncentrisanost
  • Udubljenost
  • Radoznalost
  • Fleksibilnost
Sve veći prelazak reklamiranja i poslovanja na Internet ukazuje na to da će ovo zanimanje biti veoma popularno u narednom periodu.
Rad zahteva skoncentrisanost i mali prostor za greške. Uglavnom se sedi za računarom, što može dovesti do problema sa kičmom i vidom.
Digital Content je oblast koja u sebi sadrži više zanimanja u jednom i zbog toga zahteva višestruka znanja i dobro razvijene istraživačke veštine.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.