Baza zanimanja
Marketing i PR menadžer/ka
Organizuje internu i eksternu komunikaciju, planira i realizuje marketinške aktivnosti, istražuje tržište, organizuje promocije i događaje, sponzorstva, radi na image building, brend recognition, reputation, prati aktivnosti i piše izveštaje o medijima itd.
Kompanijama u privatnom vlasništvu, marketinškim agencijama, Ministarstvu
- Fakultet za medije i komunikacije (Univerzitet Singidunum)
- Ekonomski fakultet (Univerzitet u Nišu)
- Fakultet za kulturu i medije (Univerzitet „Džon Nezbit“(Megatrend))
- Ekonomski fakultet (Univerzitet u Kragujevcu)
- Ekonomski fakultet u Subotici (Univerzitet u Novom Sadu)
- Ekonomski fakultet (Univerzitet u Beogradu)
Usavršavanje u oblastima Internet marketinga i odnosa s javnošću, Content Marketing Managementa, e-commerce, e-poslovanje
Priprema za štampu, Grafički dizajn, Marketing, PR, novinar, anketar istrazivač
preko 3 godine
preko 60 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
- Pregovaračke
- Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
- Organizacione
- Kreativno razmišljanje
- Analitičko razmišljanje
- Veština rada pod pritiskom
- Timski rad
- Komunikativnost
- Energičnost
- Druželjubivost
- Skoncentrisanost
- Radoznalost
- Fleksibilnost
Potpuna samostalnost u donošenju odluka, zabavan je posao
Nerazvijenost Internet tržišta u Srbiji, radno vreme često nije ograničeno.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.