Baza zanimanja

Marketing i PR menadžer/ka

Organizuje internu i eksternu komunikaciju, planira i realizuje marketinške aktivnosti, istražuje tržište, organizuje promocije i događaje, sponzorstva, radi na image building, brend recognition, reputation, prati aktivnosti i piše izveštaje o medijima itd.
Kompanijama u privatnom vlasništvu, marketinškim agencijama, Ministarstvu
Usavršavanje u oblastima Internet marketinga i odnosa s javnošću, Content Marketing Managementa, e-commerce, e-poslovanje
Priprema za štampu, Grafički dizajn, Marketing, PR, novinar, anketar istrazivač
preko 3 godine
preko 60 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Pregovaračke
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Organizacione
  • Kreativno razmišljanje
  • Analitičko razmišljanje
  • Veština rada pod pritiskom
  • Timski rad
  • Komunikativnost
  • Energičnost
  • Druželjubivost
  • Skoncentrisanost
  • Radoznalost
  • Fleksibilnost
Potpuna samostalnost u donošenju odluka, zabavan je posao
Nerazvijenost Internet tržišta u Srbiji, radno vreme često nije ograničeno.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.