Baza zanimanja
Saradnik/ca na razvoju poslova u konsultantskoj firmi
                            Ključne odgovornosti:
Istraživanje tržišta: analiza trendova u industriji i identifikacija potencijalnih klijenata, prikupljanje podataka o konkurenciji i tržišnim prilikama,
Razvoj poslovnih strategija: pomoć u formulisanju strategija za sticanje novih klijenata i proširenje postojećih odnosa, učešće u razvoju marketinških i prodajnih planova, priprema ponuda i prezentacija: izrada i uređivanje dokumenata za ponude, priprema materijala za sastanke sa klijentima i prezentacije.
Komunikacija s klijentima: održavanje kontakta sa postojećim klijentima i prepoznavanje njihovih potreba, pomoć u izgradnji i održavanju odnosa s potencijalnim klijentima
Podrška u projektima: aradnja s konsultantskim timovima na implementaciji projekata, praćenje napretka i pružanje podrške tokom realizacije, administrativne aktivnosti: vođenje evidencije o aktivnostima i rezultatima, organizovanje sastanaka i događaja.
Ova uloga je ključna za rast i razvoj konsultantske firme, jer pomaže u uspostavljanju snažnih odnosa s klijentima i razvoju poslovnih prilika.
                    Istraživanje tržišta: analiza trendova u industriji i identifikacija potencijalnih klijenata, prikupljanje podataka o konkurenciji i tržišnim prilikama,
Razvoj poslovnih strategija: pomoć u formulisanju strategija za sticanje novih klijenata i proširenje postojećih odnosa, učešće u razvoju marketinških i prodajnih planova, priprema ponuda i prezentacija: izrada i uređivanje dokumenata za ponude, priprema materijala za sastanke sa klijentima i prezentacije.
Komunikacija s klijentima: održavanje kontakta sa postojećim klijentima i prepoznavanje njihovih potreba, pomoć u izgradnji i održavanju odnosa s potencijalnim klijentima
Podrška u projektima: aradnja s konsultantskim timovima na implementaciji projekata, praćenje napretka i pružanje podrške tokom realizacije, administrativne aktivnosti: vođenje evidencije o aktivnostima i rezultatima, organizovanje sastanaka i događaja.
Ova uloga je ključna za rast i razvoj konsultantske firme, jer pomaže u uspostavljanju snažnih odnosa s klijentima i razvoju poslovnih prilika.
                            Konsultantska firma
                        
                    
                            Pohađanje seminara, obuka, kurseva u skladu sa savremenim znanjima u oblastima ekonomije, marketinga, menadžmenta...
                        
                    
                            Asistent na projektima...
                        
                    
                            do 6 meseci
                        
                    
                            do 48 sati nedeljno
                                                        
                    Radno vreme je fleksibilno.
                                                    - Liderske (veštine vođstva)
- Pregovaračke
- Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
- Administrativne
- Organizacione
- Kreativno razmišljanje
- Analitičko razmišljanje
- Timski rad
- Komunikativnost
- Druželjubivost
- Misaonost
- Skoncentrisanost
- Radoznalost
- Savesnost, odgovoronost
- Fleksibilnost
                            Posao je dinamičan.
                        
                    
                            Rad sa ljudima može biti iscrpljujuć. Može da bude half-time job.
                        
                    
                                    U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
                                
                            
                                    Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.