Baza zanimanja

HR menadžer/ka - menadžer/ka za ljudske resurse

HR menadžment ili menadžment ljudskih resursa, predstavlja upravljanje ljudima koji individualno i timski doprinose ostvarenju biznis ciljeva organizacije. Tu je da omogući da zaposleni daju svoj puni potencijal i da u kompaniji pravi čovek bude na pravom mestu. Ovaj sektor ima ulogu razvijanja odgovornosti i povećanja produktivnosti i efikasnosti svakog posebnog sektora. Povezuje timove i ljude, ubrzava i olakšava procese.

Odgovornosti HR menadžera: sprovođenje procesa selekcije i regrutacije, raspisivanje konkursa za radno mesto, briga o merama i nivou zadovoljstva zaposlenih i identifikovanje oblasti koje zahtevaju poboljšanje, rad na razvoju tima, savetovanje menadžment o odlukama koje treba sprovesti, rad i komunikacija sa višim menadžmentom kompanije, briga o međuljudskim odnosima zaposlenih, sprovođenje obuke, osmišljavanje i sprovođenje novih pravila i procedura za kvalitetniji rad i razvoj u kompanije, vođenje računa o poštovanju politike kompanije i propisa koji su doneti kao i to da oni budu u skladu sa trenutno važećim zakonom o radnom pravu, bavljenje disciplinskim procesima, donošenjem odluka i izricanjem poslovnih rešenja u domenu ljudskih resursa...
Privatno preduzeće - služba za ljudske resurse, HR agencija, državna firma, samostalna kuća za HR konsalting...
Seminari o procesu selekcije i regrutovanju kadrova, usavršavanje jezika i rada na računaru
Volonter, asistent/praktikant u HR službi, HR menadžer
do 6 meseci
do 48 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Liderske (veštine vođstva)
  • Pregovaračke
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Administrativne
  • Organizacione
  • Istraživačke
  • Kreativno razmišljanje
  • Analitičko razmišljanje
  • Pomagačke, humanističke
  • Timski rad
  • Komunikativnost
  • Energičnost
  • Druželjubivost
  • Udubljenost
  • Radoznalost
  • Savesnost, odgovoronost
  • Fleksibilnost
Rad sa ljudima, mogućnost ličnog napredovanja, napredovanja kompanije, mogućnost upoznavanja zanimljivih osoba, lep osećaj prilikom procene kandidata...
Dosta administrativnog posla, velika odgovornost, klijenti i kandidati mogu biti zahtevni.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.