Baza zanimanja

Administrator/ka osiguranja

Administrator osiguranja se bavi, između ostalog, kompletnim administriranjem zahteva, provizija, izradom različitih analiza i izveštaja. Konkretnije, posao administratora osiguranja podrazumeva prijem šteta i administriranje zahteva za isplatu štete, obradu odštetnih zahteva, davanje naloga na isplatu, administriranje polisa osiguranja, pripremu ugovora i propratnog materijala, zaduživanje i razduživanje obrascima stroge evidencije, izradu izveštaja o prodatim polisama.

Odgovornosti administratora osiguranja: prijem šteta, administriranje zahteva za isplatu štete, obrada odštetnih zahteva, davanje naloga za isplatu, administriranje polisa osiguranja, priprema ugovora i propratnog materijala, izrada izveštaja o prodatim polisama
Osiguravajuće društvo, banka
Različiti seminari i škole o poslovnoj komunikaciji, kursevi engleskog jezika i rada na računaru
od 6 meseci do 1 godine
do 60 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
  • Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
  • Administrativne
  • Organizacione
  • Analitičko razmišljanje
  • Timski rad
  • Komunikativnost
  • Energičnost
  • Skoncentrisanost
  • Savesnost, odgovoronost
Administratori rade u kancelarijama, pretežno u prepodnevnoj smeni, dinamičan posao.
Česte su stresne situacije sa nezadovoljnim klijentima.
Osobe koje žele da postanu ili su već administratori osiguranja trebalo bi da budu dinamični i da teže profesionalnosti, da budu ambiciozni, dinamični, spremni na stalnu obuku i usavršavanje, postavljanje visokih ciljeva samima sebi, saradnicima i organizaciji i da imaju osobinu da su nezadovoljni prosečnim učinkom. Poznavanje rada na računaru, komunikativnost i organizovanost su njegove bitne osobine. Da bi se neko bavio ovim poslom potrebno je mnogo strpljenja, pošto je ovo posao koji zahteva potpunu posvećenost i koncentraciju.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.