Baza zanimanja
Direktor/ka IT firme
Planiranje onlajn oglasnih kampanja, pregovaranje o uslovima, media planiranje, specifična komunikacija sa više desetina partnera-klijenata, kontrola novčanih tokova i ostali zadaci direktora jedne kompanije...
Internet marketing firma, kompanija iz oblasti razvoja ili primene informaciono-komunikacionih tehnologija.
- Fakultet za informatiku i računarstvo (Univerzitet Singidunum)
- Računarski fakultet (Univerzitet Union)
- Fakultet organizacionih nauka (Univerzitet u Beogradu)
- Pravni fakultet (Univerzitet u Beogradu)
- Fakultet informacionih tehnologija - FIT (Metropolitan univerzitet)
- Visoka tehnička škola strukovnih studija (Visoka škola strukovnih studija, Niš)
- Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije (Visoka škola strukovnih studija, Beograd)
Kursevi računarstva, usavršavanje znanja stranih jezika, seminari o menadžmentu.
Menadžer prodaje u više oblasti, rad u različitim oblastima IT-a.
do 6 meseci
do 60 sati nedeljno
Radno vreme je fleksibilno.
- Liderske (veštine vođstva)
- Pregovaračke
- Komunikacijske (veštine međuljudske interakcije)
- Administrativne
- Organizacione
- Analitičko razmišljanje
- Veština rada pod pritiskom
- Timski rad
- Komunikativnost
- Druželjubivost
- Misaonost
- Skoncentrisanost
- Savesnost, odgovoronost
- Fleksibilnost
Rad sa novim tehnologijama, mogućnost za napredovanje.
Rad pod pritiskom, kratki rokovi, neophodna potpuna posvećenost poslu i posvećenost stalnom usavršavanju zbog naglog razvoja tehnologije.
U ovom poslu ima mogućnosti za napredovanje.
Uzimajući u obzir promene na tržištu rada, za ovo zanimanje će biti posla za 5 narednih godina.